Menu
266 267 Září 2016 268
Články Editorial

Level 267

Editorial

  • Rozmanitost nadevše
  • 3

Radar

  • Konzole jsou nové PC
  • 8
  • Mafia III
  • 10
  • Jízdní řád
  • 15

Reaktor

  • Jáma pekel: Kterak neviditelná ruka trhu zničila zloděje
  • 16
  • Za pět minut dvanáct: Okurková sezóna
  • 18
  • Wolfův revír: Youtube rulez
  • 19
  • Továrna na sny: Exkluzivní hra pro AppleWatch
  • 20
  • Den poté: Kladivem na recenze
  • 21

Téma

  • Hry po česku
  • 22
  • Zaplať a táhni dál!
  • 34
  • Hry generované náhodou
  • 40
  • Špatná. nebo dobrá hra?
  • 45

Rozhovor

  • Steve Ince: Pojďme si vyprávět...
  • 26

Recenze

  • Deus Ex: Mankind Divided - 4/5
  • 50
  • Deus Ex Go - 4/5
  • 54
  • Seasons After Fall - 4/5
  • 56
  • Mother Russia Bleeds - 4/5
  • 58
  • Bravely Second: End Layer - 4/5
  • 60
  • Bear With Me: Episode One - 4/5
  • 61
  • Obduction - 4/5
  • 62
  • Worms W.M.D - 3/5
  • 64
  • Okhlos - 3/5
  • 65
  • NHL 17 - 3/5
  • 66
  • The Final Station - 4/5
  • 68
  • The Curious Expedition - 3/5
  • 70
  • Fire Emblem Fates - 4/5
  • 72
  • Tahira: Echoes of the Astral Empire - 4/5
  • 74
  • Zero Escape: Zero Time Dilemma - 3/5
  • 76
  • VA-11 HALL-A: Cyberpunk Bartender Action - 3/5
  • 77

Fenomén

  • Držte si balanc!
  • 78
  • V jednoduchosti je síla
  • 82

Dílna

  • Prohra neexistuje. Buď vyhráváš, nebo se učíš
  • 86
  • Profil: Marcin Makaj & The Moonwalls
  • 90

Retro

  • Making of: Aces of the Deep
  • 94
  • Osobní legendy: Marek Budík
  • 96
  • Rybkova nora: Kdo chce zabít Jacka?
  • 97
  • Retronaut: Supaplex
  • 98
  • Retrosága: Worms
  • 100

Tech

  • Novinky
  • 102
  • Váš nový Playstation 4
  • 104
  • LCD technologie pod drobnohledem
  • 106
  • Bezdrátová budoucnost
  • 110

Kultura

  • Jukebox: Yann Van Der Cruyssen: Seasons After Fall - David Gregory Earl: Headlander
  • 112
  • Kulturní dotazník
  • 113

Outro

  • Deus Ex
  • 114

ROZMANITOST NADEVŠE

Aktuální číslo Levelu krásně ilustruje různorodost současného herního světa. A to nejen v recenzích, kde se s přicházejícím podzimem objevily hry jako Deus Ex: Mankind Divided, Seasons After Fall, Mother Russia Bleeds nebo The Final Station. Hlavně v tematických článcích je znát, že na hry je možné nahlížet z nejrůznějších pohledů. Můžete se zamyslet nad jejich původem a nad tím, zda například české hry jsou něčím specifické oproti produkci pocházející ze zbytku světa. Můžete použít i pohled obchodní a podívat se zblízka na fenomén mikrotransakcí v AAA hrách. Společně se zkušeným scenáristou Stevem Incem můžete také uvažovat nad vývojem herních příběhů a Honza Olejník se zase ve svém článku zaobírá herním fenoménem, který nemůže nabídnout žádné jiné médium – tedy automaticky generovanými světy.

Když jsme před více než třemi lety vymýšleli nový koncept Levelu založený na tématech, jedna z našich největších obav spočívala v tom, zda dokážeme každý měsíc najít dostatek zajímavých námětů, abychom časopis zaplnili. Čas ale ukázal, že je tomu přesně naopak. Herní scéna nabízí takřka nekonečné množství motivů a nám každý měsíc zůstává v zásobě několik nápadů i hotových článků, které přesouváme do dalších čísel. Zkrátka je vidět, že když si někdy nejste s něčím jisti, je lepší se do toho pustit a případné problémy řešit až za pochodu.

A když už jsme u té různorodosti, přidali jsme na ní i v naší populární komentářové rubrice. Svůj prostor v ní vedle již tradičních autorů Dana Vávry, Michala Rybky, Lukáše Macury a Vládi Geršla nově dostane i Eugen Harton, hlavní producent hry DayZ. Doufáme, že pro vás budou jeho postřehy a názory co nejvíc inspirativní.