Menu
263 264 Květen 2016 265
Články Editorial

Level 264

Editorial

  • Kdo jste a co od nás chcete?
  • 3

Radar

  • Všichni jsou mrtví, Dejve
  • 8
  • Warhammer 40,000: Dawn of War III
  • 10
  • Call of Duty: Infinite Warfare & Call of Duty: Modern Warfare Remastered
  • 12
  • Battlefield 1
  • 14
  • Jízdní řád
  • 15

Reaktor

  • Jáma pekel: Může filmový příběh fungovat i ve hrách?
  • 16
  • Wolfův revír: Virtuální realita: Rok rozhodnutí
  • 18
  • Za pět minut dvanáct: Cesta kolem světa
  • 19
  • Továrna na sny: Relax, párty a hry
  • 20

Téma

  • Postav třeba zeď
  • 22
  • V zájmu obecného blaha
  • 42
  • Zoufalý myšák ve světě videoher
  • 50
  • Peklo herního vývoje
  • 78
  • Štípeme pražce na nádraží
  • 82

Rozhovor

  • John Romero: Je to jízda!
  • 28

Fenomén

  • Lid versus Microsoft
  • 36
  • Brýle do jiné reality
  • 46

Recenze

  • Total War: Warhammer - 5/5
  • 54
  • Uncharted 4: Thief´s End - 4/5
  • 58
  • Doom - 4/5
  • 60
  • Ratchet & Clank - 4/5
  • 64
  • Shadwen - 2/5
  • 65
  • Battlefleet Gothic: Armada - 4/5
  • 66
  • Chameleon Run - 4/5
  • 68
  • Big Pharma - 4/5
  • 69
  • Battleborn - 3/5
  • 70
  • 1979 Revolution: Black Friday - 3/5
  • 72
  • Homefront: The Revolution - 2/5
  • 74
  • Moon Hunters - 2/5
  • 76

Dílna

  • Továrna na zábavu
  • 86
  • Profil: David Kidd & Screwfly Studios
  • 90

Retro

  • Making of: Fable
  • 94
  • Osobní Legendy: Jan Valenta
  • 96
  • Rybkova nora: Automaty, které zmizely
  • 97
  • Retronaut: Catacomb 3-D: The Descent
  • 98
  • Retrosága: Master of Orion
  • 100

Tech

  • Novinky
  • 102
  • Multimediální centra
  • 105
  • Domácí 3D tiskárny
  • 110

Kultura

  • Jukebox: Steve Pardo & Chris Wilson: Knee Deep - Austin Wintory: The Banner Saga 2
  • 112
  • Kulturní dotazník
  • 113

Outro

  • Total war
  • 114

KDO JSTE A CO OD NÁS CHCETE?

Zní to trochu neurvale a je pravda, že v naší anketě, kterou jsme po vás chtěli vyplnit před dvěma měsíci, jsme se ptali o dost zdlouhavěji a obšírněji. Ale odpověď na otázku položenou v titulku je pro nás životně důležitá a jsme moc rádi, že jsme ji dostali rovnou od 2883 z vás. A jak to dopadlo? Z našeho pohledu velmi zajímavě. Potvrdili jsme si, že LEVEL čtou především hráči starší 25 let (73 %), kteří si kupují do roka několik desítek her, především v digitální distribuci, a mají za sebou minimálně maturitu, případně vysokou školu (vyšší vzdělání má 79 % čtenářů Levelu). Skoro polovina čtenářů se věnuje hraní více než 8 hodin týdně a při koupi Levelu jsou pro vás nejdůležitější konkrétní témata a hry recenzované v časopise. Naproti tomu jen pro dvě procenta z vás je důležitá cena časopisu a jen jedno procento se při koupi rozhoduje podle vzhledu obálky.

Jak už je řečeno výše, data z ankety jsou pro nás velmi důležitá a budeme se jimi při tvorbě časopisu řídit, jako by šlo o Písmo svaté. Zdali jsme se do vašeho vkusu a zájmu trefili tímto číslem, už ale musíte posoudit sami. Jestli vám ale můžeme něco doporučit, tak hlavně poutavé vzpomínání Johna Romera v rozhovoru Pavla Dobrovského, kterým zároveň doplňujeme recenzi nového Dooma. Vynechat byste ale neměli ani články Honzy Olejníka o záludnostech architektury ve hrách, potažmo o studené válce některých herních firem proti Microsoftu. Obzory vám ovšem otevře i unikátní téma o lokálních československých hrách v 80. a 90. letech z pera Jardy Švelcha, rozbor neúspěchu firmy Disney v herním světě a profil tvůrců českého hitu Factorio v rubrice dílna. Ale vy už si to svoje najdete v novém Levelu sami. 🙂