Menu

Level 155

Editorial

  • Úvodník
  • 3

Redakce

  • Redakce
  • 4
  • Level TV
  • 87

Novinky

  • Timeshift
  • 10
  • CRYSIS
  • 10
  • UNIVERSE AT WAR: EARTH ASSAULT
  • 11
  • DEVIL MAY CRY 4
  • 11
  • SIMCITY SPOLEČNOST
  • 12
  • AGE OF CONAN: HYBORIAN ADVENTURES
  • 12
  • STRANGLEHOLD
  • 13
  • Need for Speed: Prostreet
  • 13
  • UNREAL TOURNAMENT 3
  • 14
  • BLACKSITE: AREA 51
  • 14
  • CLIVE BARKER’S JERICHO
  • 15
  • HELLGATE: LONDON
  • 16
  • CALL OF DUTY 4: MODERN WARFARE
  • 16
  • KANE & LYNCH: DEAD MEN
  • 17
  • Viva Piňata
  • 18
  • Thrillville: Off the Rails
  • 20
  • F.E.A.R.
  • 20
  • S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky
  • 21
  • Zaklínač
  • 22
  • Rise of the Argonauts
  • 24
  • White Gold: War in Paradise
  • 26
  • Mercenaries 2: World in Flames
  • 28
  • Assassin's Creed
  • 30
  • Supreme Commander: Forged Alliance
  • 32
  • PAINKILLER: OVERDOSE
  • 32
  • Battle for Atlantis
  • 34
  • Space Siege
  • 36
  • The Club
  • 38
  • FlatOut: Ultimate Carnage
  • 40

Téma

  • Emoce ve hrách
  • 42

Preview

  • Gears of War
  • 52

Recenze

  • Overlord - 90
  • 60
  • LOST PLANET: EXTREME CONDITION - 70
  • 66
  • SHADOWRUN - 60
  • 68
  • DRIVER: PARALLEL LINES - 60
  • 70
  • DEAD REEFS - 50
  • 72
  • RACE CATERHAM - 80
  • 74
  • SWITCHBALL - 70
  • 76
  • TRANSFORMERS: THE CAME - 40
  • 78
  • THE SIMS: PŘÍBĚHY MAZLÍČKU - 70
  • 80
  • ARENA WARS RELOADED - 50
  • 82
  • RATATOUILLE - 60
  • 83
  • PET VET 3D: WILD ANIMAL HOSPITAL - 60
  • 84
  • DEFENDER OF THE CROWN: HEROES LIVE FOREVER - 40
  • 84
  • PIECE OF WONDER - 30
  • 85
  • PACIFIC STORM: ALLIES - 50
  • 85
  • GLOBAL CONFLICTS: PALESTINE - 30
  • 86
  • ENEMY ENGAGED 2 - 50
  • 88
  • SUPER STARDUST HD - 80
  • 90
  • SIMCITY DS - 70
  • 90
  • MARIO PARTY 8 - 50
  • 90
  • THE DARKNESS - 80
  • 91
  • LOST PLANET: EXTREME CONDITION - multiplayer
  • 92
  • COLIN MCRAE: DIRT - multiplayer
  • 92

Lidová tvořivost

  • Far cry: project far cry
  • 94
  • Company of Heroes: Europe in Ruins
  • 94
  • 1-800-Magic
  • 94
  • Zero Hour: All Stars
  • 95
  • Half-life 2: css sci-fi
  • 95
  • Professor fizzwizzle and the molten mystery - 80
  • 96
  • Azada - 80
  • 96
  • Scavenger - 80
  • 97
  • The Infinity String - 80
  • 98
  • Hurrican - 90
  • 98
  • Groundworks - 80
  • 99
  • Earl mansin: the breakout - 80
  • 99

Hardware

  • SteelSeries 5H v2
  • 100
  • Asus PG221
  • 100
  • Asus C90
  • 100
  • Umax SmilE DPF9075
  • 101
  • Spire BergWind II
  • 101
  • Linksys WRT350N Wireless-N Gigabit Router
  • 101
  • Dicota Beat
  • 101
  • Grafické karty
  • 102
  • IPhone
  • 110

Software

  • TOTAL COMMANDER 7.01
  • 111
  • OPERA MINI & MOBILE & USB
  • 111
  • DVDFAB HD DECRYPTER V3.1.5.D
  • 111

Rozhovor

  • Dimitrij Lisenko a Deep Shadows
  • 112

Soutěž

  • Soutěž
  • 115
  • Soutěž
  • 128

Dopisy

  • Dopisy
  • 116

Urob si sám

  • Urob si sám
  • 119

Retro

  • Moonstone: A Hard Days Knight
  • 120
  • Před deseti lety
  • 122
  • Electronic Arts
  • 123

Kultura

  • Transformers - 90
  • 124
  • Inland Empire - 50
  • 124
  • Velvet Revolver - 60
  • 125

Komentář

  • Jáma pekel: Technolabužník na cestách
  • 126
  • Wolfův revír: Krást je špatné, ááno?
  • 127

Starší čísla je možné objednat u firmy Send na telefonech 225985225 nebo 777333370, nebo e-mailem na adrese send@send.cz

„Rozbrečela vás někdy počítačová hra?“ Páteční odpoledne, venku vedro, uvnitř běží tichá klimatizace a větrák počítače, na který zaznamenáváme nahrávku pravidelného podcastu hPod serveru Hrej.cz. Po otázce od jednoho z posluchačů nastává trochu trapné ticho – kroucení hlavou, oči v sloup a úšklebky snažící se vyjádřit povzdech „už se na to ptaj zase?“. Nakonec z nás přece jenom nějaká odpověď vypadne, ale o nic obšírného a promyšleného nejde. Ostatně kdo by se na veřejnosti přiznal, že brečel jak želva u nějaké videohry? Takové přiznání hraničí se společenskou sebevraždou a osobně neznám mnoho lidí, kteří by takový „coming-out“ přežili bez ztráty osobního kreditu. Narážky na nevyrovnanou psychiku, nedostatečný kulturní rozhled a všeobecně nízkou inteligenci vás v takovém případě zřejmě neminou. Emoce způsobené a zakomponované ve hrách jsou zkrátka ožehavým tématem, kterému stojí za to se věnovat. V tomto čísle to zkusil Michal Rybka a jeho tradičně monstrózní desetistránkový článek byste rozhodně neměli ignorovat, ať už u her brečíte nebo ne.

Pokud ovšem videohry nabízejí v některých chvílích důvody k zamyšlení, začátkem července jsme si na E3 rozhodně neměli na co stěžovat, natož abychom propukali v pláč. Nálož herních hitů nás zavalila takovou silou, že jsme zkrátka nebyli schopni shodnout se na titulu, který by si zasloužil obsadit aktuální obálku. Nezbývalo tedy než se dohodnout na kompromisu a adepty na tuto čestnou pozici nacpat na obálku všechny. Tak snad se vám bude tento ne úplně tradiční nápad líbit a upoutá vás i ke čtení té záplavy dojmů přímo v časopise a v neposlední řadě i ke strávení krásných osmi hodin (i s trailery) sledováním našeho videoDVD.

Takže užívejte zbytku léta

Martin Bach
šéfredaktor

P. S.: A pokud by vás to vážně zajímalo – ne, já jsem u hry nikdy nebrečel. 🙂