LEVEL

Aktuální číslo – Level 232

ROZPOUTALI JSTE POŽÁR
LEVEL 232

V úvodníku minulého čísla (LEVEL 231) jsme se označili za hasiče, co přijeli s fungl novou stříkačkou zachránit před zkázou časopis, ve kterém strávili podstatnou část svého života. Dělali jsme všechno, co bylo v našich silách, aby se záchrana povedla, a napjatě jsme sledovali, jak LEVEL s odlišným obsahem, strukturou, vzhledem i cenou přijmete. Děsili jsme se vlažných reakcí, doufali jsme v střídmé vzplanutí vašeho zájmu. Ani v těch nejpříjemnějších snech jsme ale nečekali požár, který se kolem Levelu rozhořel. Rázem jsme přestali být hasiči a stali se z nás úkladní žháři, kteří budou plamen vašeho zájmu o LEVEL živit až do strhání těla, protože je zřejmé, že to má smysl. Na Facebooku, v diskusních fórech, v emailech, ale hlavně koupí Levelu v trafikách jste nám dali najevo, že o tištěný herní magazín stojíte a snad se vám i zamlouvá směr, kterým jsme se vydali. Jak se můžete přesvědčit v dopisech na straně 8, ani zdaleka se nechystáme ustrnout na půli cesty. Bedlivě sledujeme vaše poznámky, připomínky a požadavky a vynasnažíme se je zapracovat do naší představy o moderním herním magazínu, který může beze strachu fungovat vedle všemocných internetových portálů. Některých drobných změn si určitě všimnete už v tomto čísle, další přibydou příště. Nechceme nic uspěchat nebo se příliš soustředit na překotné změny. LEVEL chceme společně s vámi od základů budovat postupně a určitě se shodneme na tom, že na prvním místě je kvalitní obsah, který nenajdete nikde jinde. Doufáme tedy, že v tomto čísle najdete dostatek zajímavého čtení, abyste měli chuť si LEVEL koupit i příští měsíc. Ne ze zvyku, ne z povinnosti, ne z nudy, ale protože vás LEVEL baví. Právě to je cílem celé redakce a všech autorů. Přejeme vám tedy příjemné počtení a nezapomeňte nám na Facebooku nebo do emailu napsat, co se vám libí, co by mohlo být lepší, co vám chybí, čeho je v Levelu málo atd. Všechno si přečteme, vždyť neděláme LEVEL pro sebe, ale pro vás. 🙂

Ondřej Průša, Martin Bach, Petr Poláček

OBSAH: LEVEL 232

Plná hra

RACE Injection (Steam) – stránka hry na Steamu.

REDAKCE

Čtenář měsíce: Pilotem díky Olze Modróczki
Dopisy čtenářů
Jukebox: The Incredible Adventures of Van Helsing (Lukáš Grygar)
Kulturní dotazník
Měsíc v kuse (Petr Poláček)
Pavlač (Jiří Pavlovský)

RECENZE

DARK (Lukáš Grygar)
Deadpool: The Game (Václav Rybář)
Dust: An Elysian Tail (Ondřej Švára)
Humans Must Answer (Ondřej Švára)
Jack Keane 2 (Petr Ticháček)
Legends of Dawn (Aleš Smutný)
Leisure Suit Larry Reloaded (Petr Ticháček)
Magrunner: Dark Pulse (Pavel Dobrovský)
Mario & Luigi: Dream Team (Jakub Kovář)
MotoGP 2013 (Václav Rybář)
New Super Luigi U (Jakub Kovář)
Pikmin 3 (Jakub Kovář)
Rogue Legacy (Vilém Koubek)
Shadow Warrior Classic Redux (Ales Smutný)
StarDrive (Ladislav Loukota)
Sword of the Stars: The Pit + DLC Mindgames (Vilém Koubek)
TrackMania 2: Valley (Ondřej Švára)
XCOM: Enemy Unknown iOS (Michal Rybka)

TÉMA

Esej: Hry mají pubertu za sebou, teď jen dospět (Martin Malý)
Gran Turismo Academy 2013: Zlato je jen začátek (Václav Rybář)
Kickstarter na rozcestí (Martin Bach)
To, že jste paranoidní, neznamená, že po vás nejdou (Michal Rybka)

REAKTOR

Herodes na tabletách: Je dolar nebo dvacka tak moc za kvalitní hru? (Jan Herodes)
Jáma pekel: Důraz na velikost (Dan Vávra)
LEVEL: Milý zombíci, sbohem a dík za všechny chyby (redakce)
Wolfův revír: Klid a stabilita (Michal Rybka)
Za pět minut 12: Sleva, sleva a ještě jednou sleva… (Lukáš Macura)

ROZHOVOR

Martin Klíma (Pavel Dobrovský)

FENOMÉN

Diagnóza: Skylanders (Pavol Buday)
S.T.A.L.K.E.R. 2013 (Dan Vávra)
Srážka her s komiksem (Jiří Pavlovský)

DÍLNA

Finská Cesta (Martin Bach)
Chasing Carrots (Jan Horčík)
Udělej si vlastní hru (Jan Olejník)
Utrpení mladého vývojáře: WTFOMGLOL (Radek Friedrich)

RETRO

Hledá se první Československá hra (Jaroslav Švelch)
Making of… I have No Mouth and I Must Scream (Pavel Dobrovský)
Osobní legendy: Brian Fargo
Retronaut: Oregon Trail (Pavel Dobrovský)
Rybkova nora: Amstrad CPC (Michal Rybka)

TECH

OUYA: Konzole, nebo hračka? (Jan Olejník)
Počítače, které nám rozumějí, jsou na dohled (Jan Horčík)
Proč AMD zahanbuje NVDII? (Tomáš Šulc)

© 2015 NAKED DOG, S.R.O.